Bike Builders logo - rowery trail i rowery enduro

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kompletnie złożony rower przez mechaników Bike Builders zostaje spakowany pod wysyłkę.

To znaczy, że przednie koło zostaje zdemontowane, wraz z kierownica na potrzeby wysyłki. Po otrzymaniu roweru do pełnego złożenia będziesz potrzebował tylko podstawowych narzędzi w postaci imbusów. Rower zostaje profesjonalnie zapakowany przy użyciu wypełniaczy typu folia bąbelkowa, pianki lub kartony.  

Nasze rowery dostarczamy w opakowaniach dedykowanych do wysyłki rowerów. Ze względu na gabaryty, niektóre elementy są odkręcane i odpowiednio zabezpieczane przed wysyłką. Do złożenia odebranego roweru potrzebne są podstawowe narzędzia, takie jak imbusy. 

Custom Machine: Rowery komponowane na życzenie klienta z części nowych lub outletowych są objęte 60-dniową gwarancją rozruchową Bike Builders. Fabrycznie nowe elementy, np. rama, są dodatkowo objęte gwarancją producenta, zgodną z polityką danej firmy.

Brand New: Rowery i części nowe są objęte gwarancją producenta zgodną z polityką danej firmy.

Brand New:

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie rozpoczynamy procedurę realizacji. Dostawy Evil-a z magazynku głównego( Europa) do Bike Builders zajmują 5 dni roboczych. Rowery Evil dostarczane są w częściach (do złożenia od podstaw). Mechanicy Bike Builders potrzebują do 2 dni roboczych na złożenie roweru i dostosowanie go pod klienta. Po tym czasie jest możliwość odbioru osobistego, lub wysyłka kurierem.

Custom Machine: Czas realizacji zależy od dostępności poszczególnych komponentów oraz liczby zamówień. Złożenie roweru zazwyczaj zajmuje do 14 dni od zaksięgowania wpłaty, a dostawa ma miejsce w ciągu kolejnych 5 dni. Po złożeniu zamówienia będziemy Cię na bieżąco informować o postępach w realizacji. Istnieje również możliwość odbioru osobistego – skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, aby umówić termin.

W przypadku usterki, wyślij nam zdjęcia wadliwej części lub samą część. Jeśli wady nie są wynikiem nieprawidłowego użytkowania sprzętu, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić kolejne kroki postępowania. Zależy nam na Twoim zadowoleniu, więc każdy problem traktujemy indywidualnie.