Bike Builders - Serwis amortyzatorów rowerowych
Amortyzacja to jeden z najważniejszych elementów roweru, zapewniając komfort jazdy, kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo.
Przyjmujemy amortyzacje oraz koła wysyłkowo jak i na miejscu!
Bike Builders - Serwis amortyzatorów rowerowych
W Bike Builders oferujemy kompleksowe usługi serwisu amortyzatorów wszystkich marek i modeli. Wykonujemy m.in.:
Pełne przeglądy i konserwacje
Wymianę oleju i uszczelek
Naprawę usterek mechanicznych
Regulacjię ustawień amortyzatora
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i dostęp do oryginalnych części oraz renomowanych zamieników, co pozwala nam na szybką i skuteczną naprawę Twojego amortyzatora.
Formularz Zgloszeniowy Serwisu Amortyzacji
Zakres Serwisu Amortyzacji.
Serwis Amortyzacji 0:
Serwis zerowy obejmuje demontaż dolnych goleni nowego widelca lub puszki dampera oraz inspekcję pod kątem zanieczyszczeń pozostawionych na etapie produkcyjnym. Ponadto serwis obejmuje uzupełnienie widelca lub dampera odpowiednią ilością dedykowanych olejów i smarów. (Rekomendowany jest w przypadku zakupu nowego sprzętu (roweru lub samej amortyzacji)
Serwis Podstawowy:
Serwis podstawowy obejmuje demontaż dolnych goleni widelca lub puszki dampera, a następnie oczyszczenie ich wnętrza oraz uszczelnień kurzowych ze wszelkich zabrudzeń. Następnie przeprowadzana jest inspekcja uszczelnień, ślizgów i innych widocznych elementów. Proces kończy się uzupełnieniem widelca lub dampera odpowiednią ilością dedykowanych olejów i smarów. (Podczas serwisu może okazać się konieczna wymiana uszczelnień kurzowych. W takim przypadku klient jest informowany o potrzebie wymiany za pomocą wybranego środka komunikacji).
Serwis Pełny Widleca:
Serwis pełny widelca obejmuje kompletny demontaż wszystkich elementów widelca, całkowite rozebranie układu tłumienia z wymianą wszelkich uszczelnień oraz uzupełnienie danego układu olejem wraz z jego odpowietrzeniem ( jeśli jest to możliwe odpowietrzanie wykonywane jest za posrednictwem pompy próżniowej). Wymiane uszczelnień komory powietrznej wraz z jej insepkcją oraz smarowaniem w przypadku zastosowania sprężyny wykonywane jest jej czyszczenie oraz smarowanie . Instalacje nowych uszczelnień kurzowych wraz z inspekcją ślizgów i usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń z dolnych goleni.
Serwis Pełny Dampera:
Serwis ten obejmuje kompletny demontaż całego dampera z czyszczeniem wszystkich elementów. Wymianę pełnego zestawu uszczelnień oraz oleju w układzie tłumienia (jeśli jest to możliwe odpowietrzanie wykonywane jest za posrednictwem pompy próżniowej)
Kiedy należy oddać rower do serwisu amortyzatorów?
Normalne Użytkowanie:
Pelny serwis amortyzatora/widelca zaleca się co 100-125 godzin jazdy lub raz w roku, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zdecydowanie wczesniej zaleca sie serwis podstawowy bo juz po okolo 50h jazdy. Istnieje jednak kilka czynników, które mogą skrócić ten czas:
Intensywne Użytkowanie:
Jazda w trudnym terenie lub pokonywanie długich dystansów szybciej zużywa amortyzator. W takim przypadku serwis zaleca się co 50-75 godzin jazdy.
Ściganie się: